Zou het niet mooi zijn om met één druk op de knop te kunnen weten wanneer er onderhoud wordt verricht of dat je eenvoudig een storing zou kunnen melden? Het kan nu en wel met de nieuwe webapplicatie die onze partner Van Dorp heeft ontwikkeld. Op 1 april wordt deze gelanceerd. Met deze applicatie kan realtime inzicht worden verkregen in de agenda van ingeplande werkzaamheden of de ingeplande bezoeken van de onderhoudsmensen. Maar het systeem biedt nog meer mogelijkheden voor klanten om:
- direct een ticket aan te maken inzake storingen en middels een ‘track en trace’-methode de status en afhandeling van uw storing te volgen;
- de onderhoudsbegroting voor preventief onderhoud in te zien;
- de status lopende offerteaanvragen op te zoeken; specificaties van installaties en/of bouwdelen van het gehuurde te bekijken;
- direct feedback te geven op de geleverde prestatie door Van Dorp en partners bij afhandeling van een storing.
Een app voor de smartphone en/of tablet zal ook beschikbaar komen waardoor het mogelijk wordt 24/7 toegang te verkrijgen tot de webapplicatie, inclusief het melden van storingen.
Het aanbod van Van Dorp past binnen het streven van Prologis om samen met onze partners de service aan onze klanten verder te optimaliseren. Dat is echt belangrijk voor ons. Het afgelopen jaar heeft het Property Managementteam extra aandacht besteed aan de contractafspraken met de facilitypartners over het kwaliteitsniveau van de dienstverlening. De nieuwe applicatie van Van Dorp is een concreet voorbeeld van een innovatie vanuit onze partners die het serviceniveau verder verhoogt.
Sandra van Deijl, Senior Property Manager Prologis Benelux, werkt samen met Van Dorp en zegt het volgende over de innovatie: “Wij luisteren goed naar onze klanten en proberen zo veel mogelijk van hun goede ideeën ten uitvoer te brengen. Onze klanten lopen bijvoorbeeld veel in de warehouses en willen bij een storing dit het liefst meteen doorgeven. Tot op heden deden ze dat voor 90% per telefoon. Met de binnenkort beschikbare app kunnen onze klanten gemakkelijker meldingen digitaal doen. Bovendien krijgen klanten via de nieuwe app veel sneller inzicht in de status van storingen of kunnen ze zelf meteen feedback geven.”
“Jacques van der Krogt van Van Dorp licht toe: “Als consument zien wij veel initiatieven die ons leven gemakkelijker maken, waarmee we meer informatie hebben en betere keuzes kunnen maken. Bij het ontwikkelen van onze eigen innovaties streven we ernaar om ditzelfde gemak voor iedereen in onze dienstverlening beschikbaar te maken, plaats- en tijdonafhankelijk."
Wilt u meer weten over deze webapplicatie of andere onderdelen van Property Management, neem dan contact op met Sandra van Deijl.