Danielle van der Lem, marketing- en communicatiemanager in Noord-Europa, is verantwoordelijk voor de marketing en communicatie in de Benelux, Duitsland en de Nordics. Ze houdt toezicht op de creatie van vernieuwend marketingmateriaal en de externe communicatie, inclusief alle website- en sociale media-activiteiten. Ook houdt ze toezicht op de zichtbaarheid van Prologis op belangrijke evenementen en beurzen, waaronder Expo Real en transport logistic.
Het is van der Lem's taak om het merk Prologis in het middelpunt van de conversatie te houden met alle relevante doelgroepen. Ze zorgt ervoor dat de bedrijfsindentiteit versterkt wordt door samen te werken met Prologis-medewerkers en externe dienstverleners. Hierbij worden strategieën om samenwerking, creativiteit en efficiëntie te maximaliseren ontwikkeld.
Van der Lem kwam in 2006 bij Prologis als executive assistant global investment management en bleef in verschillende functies trouw aan het bedrijf. Daarvoor was ze assistent bij de Nederlandse verzekeraar Achmea.
Van der Lem is afgestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam, waar ze de bachelor Bedrijfskunde (BBA) in International Business heeft afgerond.